Головна » Методична скарбничка » Літературне читання » Літературне читання 2 клас |
20.03.2018, 21:17 | |
ДЕНЬ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ УРОК ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ УРОК-ТЕЛЕПЕРЕДАЧА Тема. Буду я природі вірним другом. Ліна Костенко «Перекинута шпаківня» Мета. Формувати навички виразного читання віршованого тексту, збагачувати словниковий запас учнів, розвивати образне сприймання навколишнього, виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. Обладнання: ілюстрації птахів, малюнки гнізд, макет телевізора ХІД УРОКУ
Сьогодні урок наш – незвичайний І вчитиме багато нас чому. Хай буде він для вас повчальним, За це подякуєм йому. II. Мотивація навчальної діяльності А що за диво - дивина У нас дома розмовля? Дивимось по ньому Казки,гарні мультики Ще й розкаже про погоду, спорт та бізнес чи негоду. Що це, діти? Сьогодні до нас на урок завітав ось цей незвичайний телевізор. Він допоможе нам здобувати нові знання. Прочитаймо програму телепередач на сьогодні.( На дошці) 1. Мовленнєва розминка 2. В гостях у птахів 3. Поетична сторінка 4. Рубрика «Власна думка» Вчитель. Тож до вашої уваги «Мовленнєва розминка» III. Мовленнєва розминка
Диктор – зразок правильного мовлення. 1-ша рубрика . Скоромовка Сів шпак на шпаківню, Заспівав шпак півню:
Так, як ти не вмію я. 2-га рубрика . Гра « Шифрувальник»( На дошці) ба то шок, не ко шок. Де га пта там ма ма Прочитайте прислів`я і поясніть його зміст. IV. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу Вчитель. Запрошую в гості до птахів.
Маленька, сіренька по полях літає, уночі співає( перепілка) Привітала нас піснями із весною І живе з нами під стріхою одною( ластівка) Не лікар, а дерева лікує( дятел) Маленький, сіренький по гаях літає, уночі співає( соловейко) У садочку попід тином Я зробив йому хатину. Він навколо обдивився, Заспівав і оселився( шпак) Які ноги заввишки, Такий хвіст завдовжки. Хату на хаті має, Жабам рахунок знає( лелека) До якої групи відносяться ці пташки? Чому? Де поселяються вони на Батьківщині? Яку користь вони приносять?
3.Фізкультхвилинка До вашої уваги «Поетична сторінка» Починаємо розвивати навички виразного читання віршованого тексту Ліни Костенко «Перекинута шпаківня»
Чому шпаківня може бути перекинутою?
В яку пору року відбулася подія?
Чорногривий денцем Безпорадні шпаківня Півтора дні борсаються Шпаченята порушили Читання «луною» Читання східцями зверху – вниз, знизу - вверх,найдовшого слова, найкоротшого
- Чому плаче шпак? - Де була прибита шпаківня? - Чому вона перевернулась? - Які слова поетеси передають щире співчуття до птахів? - Які рядки прочитаємо із докором?
Сядьте рівно. Читаючи вірш, періодично відривайте очі від тексту, щоб подивитися на глядачів. V. Підсумок уроку Закінчуємо телепередачу рубрикою « Власна думка» 1. Сюжетно-рольова гра «Зустріч пташок»(робота в парі) Зустрілися дві пташки:одна із клітки, а інша - із гаю. Поміркуйте, про що можуть вони говорити, якщо одна живе на всьому готовому, але в новій клітці, а іншій доводилося самій шукати собі їжу, рятуватися від ворогів, проте вона вільна. 2.Розбір ситуації
Запам`ятайте : навіть золота клітка не замінить свободу. Бережіть природу, не заважаючи їй! Будьте природі вірними друзями! VI. Домашнє завдання С. 133 - Виразне читання вірша Ліни Костенко «Перекинута шпаківня» і будьте природі вірними друзями! Джерело: http://osvita.ua/school/lessons_summary/initial/59450/ | |
Переглядів: 1315 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |