Головна » Методична скарбничка » Літературне читання » Літературне читання 2 клас |
09.05.2018, 17:04 | |||||||
Тема: Дива поряд із нами. В. Коломієць «Ліс і лис» (С. 152-153) Мета: формувати читацьку, комунікативну та інформаційно-пізнавальну компетентності. Удосконалювати навички виразного свідомого читання, вмілого використання інтонацій у мовленні, вміння розкривати зміст поезії. Розвивати зв’язне монологічне мовлення, уміння обстоювати та доводити власну думку. Виховувати інтерес до читання. Хід уроку: І. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка. Мовно-логічні вправи 1. Робота над загадкою Я руда, низького росту, Хитра я і довго... (хвоста) На курей я вельми ласа — В них таке смачненьке…(м'ясо) Вовку-брату я сестриця, А зовуть мене… (лисиця) 2. Скласти опис лисиці за питаннями
Перегляд мультфільму «Лис та їжак» 3. Робота над скоромовкою Лис малий і більший лис По гриби ходили в ліс. Заздрить білка в лісі лису — Лис лисички ніс із лісу. Л. Куліш-Зіньків 4. Читайте тільки назви дерев! Рюкзак, дуб, краб, моряк, сосна, стіна, козак, смерека, метро, ялинка, жарт, калина, тополя, береза, корова. 5. Читайте швидко, чітко!
III. Оголошення теми і завдань уроку. Мотивація IV. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Опрацювання твору Володимира Коломійця «Ліс і лис» 1) Гра «Мовчанка». Мовчазне читання учнями вірша. — У якому темпі слід читати вірш? — Після яких слів потрібно зробити найдовшу паузу? 2) Читання вірша вчителем. Співставте свої передбачення зі зразком. 3) Читання вірша уголос частинами. 4) Аналіз змісту вірша з елементами вибіркового читання. — Де гуляє лис? — Який у нього настрій? — Чим розчулений лис? — Куди лис записує свої вірші? — Прочитайте опис блокнота. — Який це лис — добрий чи злий? 5) Гра «Мікрофон». — Про що писав у своїх віршах лис? (Кожен учень висловлює свою думку.) 6) Гра «Добери пару». — З’єднайте слова у словосполучення.
7) Гра «Знайдіть риму». Лис — ліс; зітхає — складає; палітурки — тук-туки; пеньок — думок; лісом — лисом. 8) Конкурсне читання вірша учнями класу. 9) Цікава інформація про лисицю 1) Лисиці всеїдні. Переважно харчуються лисиці невеликими тваринами: дрібними гризунами, кроликами, зайцями і козулями. 2) Хвіст для лисиці дуже важливий орган. Під час бігу він допомагає їй тримати рівновагу, а взимку служить додатковим захистом від холоду. 3) Найбільш розвиненими почуттями у лисиць є слух і нюх. 4) Лисицю намагалися одомашнити. В результаті експерименту була одомашнена сріблясто-чорна лисиця. V. Підсумок уроку — Що зацікавило вас на сьогоднішньому уроці? — Чи сподобалося вам фантазувати? VI. Домашнє завдання Підготувати переказ казки про лисицю. | |||||||
Переглядів: 1683 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |