Головна » Методична скарбничка » Майстровиті руки » 3 клас |
24.10.2018, 18:39 | |
Тема: Поглиблення знань про колір як засіб вираження характеру й настрою. Кольорові контрасти. «Дарунки природи» (Гуаш) Мета: формувати предметну естетичну компетентність. Поглиблювати знання учнів про колір як засіб вираження характеру й настрою. Ознайомити з кольоровими контрастами. Розвивати уміння аналізувати твори образотворчого мистецтва. Виховувати зацікавленість образотворчим мистецтвом. Матеріали та інструменти: альбоми, гуаш, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, мультимедійна презентація. Хід уроку: I. Організаційний момент Перевірка готовності учнів до уроку II. Актуалізація опорних знань Бесіда (за допомогою кольорового спектру)
III. Мотивація навчальної діяльності Відгадування загадки Стоїть півень над водою З червоною бородою. Правильно, це — калина. IV. Сприйняття і усвідомлення знань 1. Розповідь учителя — Ось і завітала до нас осінь. Яких тільки фарб не принесла вона з собою! Чи відомо вам, яке дерево в Україні вважають головним? У народі кажуть: «Без верби й калини нема України». Чи відомо вам, чому так вважають? Раніше біля кожної хати в Україні обов’язково зростав кущ калини.Її завжди саджали першою, а вже потім решту дерев.Доки дерева підростуть, біля хати навесні рясно квітне, восени відіграє червоними ягодами калина, а взимку її ягоди рятують пташок від голоду. Калина — символ українського роду. Зображеннями калини здавна в Україні прикрашали рушники та сорочки. Калиною милувалися й художники-живописці. 2. Аналіз творів мистецтва (на слайді) Погляньте, з якою любов’ю зображують вони цю прекрасну рослину. Зверніть увагу на те, що на фоні зеленого листя ґрона калини виглядають ще яскравіше, бо сполучення червоного і зеленого є контрастним. 3. Словничок Контраст — яскраво виражена протилежність будь-яких якостей і властивостей. Ми можемо говорити про протилежність кольорів (у спектральному колі ці кольори розташовані навпроти). Такими самими протилежними кольорами у спектрі є жовтий та фіолетовий, синій та оранжевий. Ці кольори виглядають яскравіше, коли розташовані поруч. V. Фізкультхвилинка VI. Вступний іннструктаж 1. Композиційно розміщуємо малюнок, відкладаємо висоту гілочки з гроною. Малюнок розташовуємо посередині аркуша. 2. Малюємо від загального до детального лінійно промальовуємо загальну форму грони, листя. 3. Детально промальовуємо гілочку, від якої, ліворуч та праворуч відходять тридольні зубчасті листочки, між якими виросла плодоніжка з гроною ягідок, під вагою яких вона похилилася. 4. Легкими прозорими фарбами позначаємо колір натури: гілочки, листя, грони. Детальна проробка, підсилення тону окремих частин малюнка. VII. Самостійна практична робота учнів Намалюйте ґрона червоної калини на фоні зеленого листя, використовуючи гуаш. Ягідки калини за бажанням можна намалювати пальцем. VIII. Підбиття підсумків уроку 1. Виставка та аналіз учнівських робіт 2. Прибирання робочих місць | |
Переглядів: 782 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |