Неділя, 18.11.2018, 09:23
Вітаю Вас, Гість
Головна » Методична скарбничка » Майстровиті руки » 3 клас

Кружляє листопад
24.10.2018, 18:36

Тема: Споріднені кольори, гармонія споріднених кольорів. Кольорові відтінки «Кружляє листопад» (гуаш)

Мета: формувати предметну естетичну компетенцію. Ознайомити учнів зі спорідненими кольорами, гармонією споріднених кольорів, кольоровими відтінками. Розвивати уміння змішувати кольори, отримуючи нові, насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх. Формувати естетичні почуття, смак. Прищеплювати любов до природи, зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Матеріали та інструменти: альбоми, гуаш, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів.

Обладнання: мультимедійна презентація «Кружляє листопад»

Хід уроку:

I. Організаційний момент

Перевірка готовності учнів до уроку

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда (за допомогою кольорового спектру)

–       Пригадайте: які кольори ми називаємо основними?

–       Як ми можемо отримати похідні?

–       Який колір ми отримаємо, змішуючи жовтий та червоний кольори?

–       А якщо змішаємо синій і жовтий кольори?

–       Тепер змішаємо червоний та синій кольори. Який колір отримаємо?

–       Які кольори ми можемо вважати теплими, а які — холодними?

–       Назвіть усі кольори веселки.

  • Яка пора року в нас за вікном?
  • Чому осінь називають золотою?
  • Які кольори переважають в осінньому пейзажі?

IІІ. Сприйняття і усвідомлення знань

1. Розповідь учителя

Яких тільки фарб не принесла з собою золота осінь!  Художники кажуть, що ця різнобарвність природи дуже гармо­нійна.

Що ж таке гармонія? Це узгодженість, поєднання кольорів. За­вжди роботи, засновані на гармонії кольорів, справляють на гляда­чів приємне враження.

Сьогодні ми поговоримо про гармонію споріднених кольорів, тобто кольорів, які розташовані поруч з іншими кольорами у спек­тральному колі. Наприклад: зелений, жовто-зелений і жовтий або червоний, червоно-помаранчевий та помаранчевий.

Дивлячись на осінні пейзажі, створені видатними художника­ми, помічаєш багатство кольорів та відтінків, застосованих ними, щоб створити справжнє диво. Усі вони будували свої роботи на ню­ансах (як говорять справжні художники).

Кольоровий нюанс — це тонка, ледь помітна відмінність у якості кольору. Кожний художник може використати багато відтінків одного кольору. Ось і ми сьогодні спробуємо збагатити нашу осінню палітру новими кольорами.

2. Навчальна вправа

  • Візьміть фарбу жовтого кольору. Додаючи до неї по краплині різну кількість зеленої або червоної фарби, створіть якнайбільшу кількість споріднених кольорів.
  • Які з них вам сподобалися найбільше?
  • Погляньте, якою побачили чарівницю-осінь художники-живописці.

3. Перегляд картин художників.

  • Чи є на роботах цих художників кольори, які вам удалося отри­мати?

ІV. Фізкультхвилинка

V. Вступний інструктаж

Намалюйте гуашшю композицію «Кружляє листопад». Спробуй­те передати багатство кольорів осінніх листочків та ритм їх танцю.

VI. Самостійна практична робота учнів

VII. Підсумок уроку

  1. Виставка учнівських робіт.
  2. Прибирання робочих місць.
Категорія: 3 клас | Додав: 19atevs71
Переглядів: 24 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar