Середа, 24.04.2024, 01:31
Вітаю Вас, Гість
Головна » Методична скарбничка » Майстровиті руки » 3 клас

Осінні враження. Акварель по-мокрому
24.10.2018, 18:27

Тема: Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. «Осінні враження» (акварель) (С. 32-35)

Мета: формувати предметну естетичну та інформаційно-пізнавальну компетентності. Ознайомити учнів із технічними прийомами роботи ак­варельними фарбами, технікою малювання «акварель по вологому паперу»; навчити виконувати швидкі колірні замальовки асоціативного характеру. Розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів. Прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва.

Матеріали та інструменти: альбоми, акварель, губки, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки.

 

Хід уроку:

I. Організаційний момент

Перевірка готовності учнів до уроку

II. Актуалізація опорних знань

Бесіда

  • Чи спостерігали ви, як змінюється забарвлення осінньої природи?
  • Яких кольорів стало більше?
  • Чи змінються колір природи під час дощу?
  • Які кольори переважають у дощову погоду?

III. Мотивація навчальної діяльності

Про дощову погоду ми заговорили недаремно. Настання осені спричинило дощову погоду. Восени дощі не теплі, як улітку: вони холодні та затяжні. Саме таку погоду краще писати у техніці, яку ми сьогодні вивчимо.

IV. Сприйняття нового навчального матеріалу

Розповідь учителя

— Сьогодні ми ознайомимось ще з одною цікавою технікою зображення, будемо працювати з аквареллю. Ця фарба легка і прозора. Вам уже відомо, що назва цієї фарби походить від латинського слова «аква» — вода.

Роботи, виконані в техніці акварелі, легкі, ніби наповнені пові­трям, тому що крізь шар фарби ми навіть можемо побачити білизну паперу. Пам’ятайте: працюючи з нею, слід бути дуже обережним, ретельно обмірковувати, які кольори змішати на палітрі, щоб отри­мати гарний колір, а не бруд.

Робота аквареллю по вологому паперу — дуже цікава техніка.Такий живопис називають англійською аквареллю. Під час роботи аквареллю під вологий аркуш паперу підкладали змочене у воді сукно або фланель, що тривалий час живили папір вологою. Цю техніку використовують і як основний технічний прийом, коли все зображення виконують на вологому фоні, і частково, коли здебільшого працюють на сухому папері. На сухій поверхні паперу акварельний мазок лягає чіткою плямою, а на вологій — розтікаєть­ся, утворюючи переходи та переливи кольору. Тому не хвилюйтеся, якщо на вашому аркуші паперу фарба потекла. Необхідно навчити­ся керувати фарбою.

V. Фізкультхвилинка

VI. Інструктаж

Спочатку необхідно зволожити весь аркуш паперу водою за допомогою губки або пензля. Тільки звертайте увагу на те, щоб аркуш паперу був вологим трішки, а не занадто. Такий папір саме й було створено для роботи акварельними фарбами.

VII. Самостійна практична робота учнів

Створіть безпредметні композиції «Дощовий день» і «Сонячний день» (аквареллю по вологому паперу). Доберіть кольори та відтін­ки, що відповідають стану осінньої природи.

Створіть композицію «Дощова осінь». Пам’ятайте про те, що під час дощу зображення будинків та дерев немов розмиваються, тому техніка роботи акварельними фарбами по вологому паперу якнай­краще допоможе вам у роботі.

VIII. Підбиття підсумків уроку

Бесіда

Які роботи ми сьогодні створювали?

Як називається техніка, у якій ми працювали?

Які кольори — теплі чи холодні — ви використовували для ство­рення роботи «Дощовий день»?

IХ. Прибирання робочих місць

Категорія: 3 клас | Додав: 19atevs71
Переглядів: 729 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar