Головна » Методична скарбничка » Майстровиті руки » 3 клас |
24.10.2018, 18:27 | |
Тема: Технічні прийоми роботи акварельними фарбами. Акварель по-мокрому. Виконання швидких колірних замальовок асоціативного характеру. «Осінні враження» (акварель) (С. 32-35) Мета: формувати предметну естетичну та інформаційно-пізнавальну компетентності. Ознайомити учнів із технічними прийомами роботи акварельними фарбами, технікою малювання «акварель по вологому паперу»; навчити виконувати швидкі колірні замальовки асоціативного характеру. Розвивати вміння насолоджуватися творами образотворчого мистецтва, аналізувати їх; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів. Прищеплювати зацікавленість творами образотворчого мистецтва. Матеріали та інструменти: альбоми, акварель, губки, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів, клейонки.
Хід уроку: I. Організаційний момент Перевірка готовності учнів до уроку II. Актуалізація опорних знань Бесіда
III. Мотивація навчальної діяльності Про дощову погоду ми заговорили недаремно. Настання осені спричинило дощову погоду. Восени дощі не теплі, як улітку: вони холодні та затяжні. Саме таку погоду краще писати у техніці, яку ми сьогодні вивчимо. IV. Сприйняття нового навчального матеріалу Розповідь учителя — Сьогодні ми ознайомимось ще з одною цікавою технікою зображення, будемо працювати з аквареллю. Ця фарба легка і прозора. Вам уже відомо, що назва цієї фарби походить від латинського слова «аква» — вода. Роботи, виконані в техніці акварелі, легкі, ніби наповнені повітрям, тому що крізь шар фарби ми навіть можемо побачити білизну паперу. Пам’ятайте: працюючи з нею, слід бути дуже обережним, ретельно обмірковувати, які кольори змішати на палітрі, щоб отримати гарний колір, а не бруд. Робота аквареллю по вологому паперу — дуже цікава техніка.Такий живопис називають англійською аквареллю. Під час роботи аквареллю під вологий аркуш паперу підкладали змочене у воді сукно або фланель, що тривалий час живили папір вологою. Цю техніку використовують і як основний технічний прийом, коли все зображення виконують на вологому фоні, і частково, коли здебільшого працюють на сухому папері. На сухій поверхні паперу акварельний мазок лягає чіткою плямою, а на вологій — розтікається, утворюючи переходи та переливи кольору. Тому не хвилюйтеся, якщо на вашому аркуші паперу фарба потекла. Необхідно навчитися керувати фарбою. V. Фізкультхвилинка VI. Інструктаж Спочатку необхідно зволожити весь аркуш паперу водою за допомогою губки або пензля. Тільки звертайте увагу на те, щоб аркуш паперу був вологим трішки, а не занадто. Такий папір саме й було створено для роботи акварельними фарбами. VII. Самостійна практична робота учнів Створіть безпредметні композиції «Дощовий день» і «Сонячний день» (аквареллю по вологому паперу). Доберіть кольори та відтінки, що відповідають стану осінньої природи. Створіть композицію «Дощова осінь». Пам’ятайте про те, що під час дощу зображення будинків та дерев немов розмиваються, тому техніка роботи акварельними фарбами по вологому паперу якнайкраще допоможе вам у роботі. VIII. Підбиття підсумків уроку Бесіда Які роботи ми сьогодні створювали? Як називається техніка, у якій ми працювали? Які кольори — теплі чи холодні — ви використовували для створення роботи «Дощовий день»? IХ. Прибирання робочих місць | |
Переглядів: 729 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |