Четвер, 13.12.2018, 00:15
Вітаю Вас, Гість
Головна » Методична скарбничка » Природознавство » Природознавство 2 клас

Тварини лісу
21.03.2018, 19:29

Мета:           

Розширити та уточнити знання учнів про різноманітність тварин лісу, умови їх прожи­вання влітку. Навчати самостійно здобувати й опрацьовувати інформацію, наводити приклади. Розвивати спостережливість, мислення дитини, увагу, пам'ять, творчі зді-бності,кмітливість. Виховувати почуття вдячності природі, шанобливе ставлення до тварин, уміння злагоджено працювати в парах і групax.

Обладнання: презентація «Тварини лісу».

ХІД уроку:

І.       ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. КОНТРОЛЬ І КОРЕКЦІЯ НАВБУТИХ ЗНАНЬ

1. Інтерактивна вправа «Мікрофон»

  •  Які рослини лісу ви знаєте?
  •  Назвіть дерева. 
  •  Назвіть трав’янисті рослини.
  •  Назвіть кущі лісу.
  •  Яка рослина листяного лісу отруйна та має ягоду, схожу на око птаха?
  •  Яка рослина лісу живе довше за всіх? 
  •  Які дерева та гриби дружать? Чому?   

2. Робота «Довідкового бюро»

Іван-чай — унікальна лікарська рослина, відома впро­довж століть: справжня природна комора й домашня аптечка! У ньо­му є більшість відомих хімічних елементів, вітамін В. А вітаміну С в- рослині більше, ніж у лимоні! Ще там є білок, який дає організму енергію.

Іван-чай надає сили, за його допомогою лікують головні болі, він чудово заспокоює нерви, нормалізує сон. Ним лікують застуд­ні хвороби, органи травлення та навіть рак. Чай із цієї рослини дуже корисний. Його можна давати навіть немовлятам.

Звіробій вважають лікарською рослиною від 100 хво­роб. У давні часи говорили про те, що, потрапляючи в організм, зві­робій сам знаходить «слабкі» місця та починає лікувати там, де це найбільше необхідно. Рослина сприятливо впливає на всі системи ор­ганізму.

Дзвоники квітнуть протягом тижня. У їхніх квітках не­рідко ночують дрібні комахи. Уночі всередині квітки температура вища, ніж температура навколишнього повітря.

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра «Детективи»

Поміркуйте та скажіть: хто заховався в цих формулах?

З + АН - Н + ЄЦЬ (Заєць)

БІС — С + Л + КА (Білка)

ДО - О + ЯТ + ЕЛ (Дятел)

МУ + РУ - У +. АХИ (Мурахи)

  • Що об’єднує цих тварин? (Живуть у лісі.)

- Які з них — звірі?

-  Які ще групи тварин тут наявні?

IV. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

V. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з підручником

Опрацюйте текст  на с. 124—126 підручника.

Фізкультхвилинка

2.Завдання

Розкажіть про тварину лісу, користуючись своєю таблицею, за пла­ном (с. 126 підручника).

VІ. ОСМИСЛЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Гра «Карусель запитань»

Дайте відповіді на запитання. Поясніть свої відповіді.

  • Хто   в лісі найзліший?
  • Хто   в лісі найхитріший?
  • Хто   в лісі носить гілля на   голові?
  • Хто в лісі найсияьніший?
  •  Хто в лісі парашутист?
  •  Хто в лісі санітар?
  •  Хто в лісі лікар?
  •  Хто в лісі найсміливіший?
  •  Хто в лісі найдобріший?
  • 10. Хто в лісі дуже потрібний деревам?

2.Робота в зошиті на с. 47

Учні виконують завдання робочого зошита за відповідною темою.

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ

Підсумкова бесіда

  •  Що нового ви дізналися сьогодні?
  •  Кому працювати було легко?
  •  У кого виникали труднощі?
  •  Хто задоволений своєю роботою на уроці?

VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  •  Розкажіть батькам про вивчених тварин лісу,
  •  Складіть ланцюги живлення в літньому лісі. Зробіть малюнок найдовшого ланцюга живлення (за бажанням).

 

Категорія: Природознавство 2 клас | Додав: 19atevs71
Переглядів: 221 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar