Четвер, 18.10.2018, 08:07
Вітаю Вас, Гість
Головна » Джерело ідей » Порадник Здоров'ятка

Працездатність людини

Тема: Працездатність людини. Практична робота. Вправи на підвищення працездатності (С. 18-22)

Мета: формувати здоровязбережувальну компетентність. Ознайомити учнів із чинниками, що впливають на працездатність людини. Пояснити

необхідність належного освітлення на робочому місці. Вчити підтримувати належний стан робочого місця, виконувати вправи для підвищення працездатності. Виховувати бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: мікрофон, мультфільм «Корисні підказки. Слухай своє тіло», презентація «Працездатність»

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Гра «Мікрофон»

— Як природні ритми впливають на життя і здоров’я людини?

— Як ви розумієте вислів «Людина живе в певному ритмі»?

— Поміркуйте над своїм ритмом життя.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, як і чинники впливають на працездатність людини.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Перегляд мультфільму «Корисні підказки. Слухай своє тіло».

2. Робота за підручником (С. 18-22)

1) Читання статті «Працездатність людини».

2) Робота за малюнками (с. 18-20).

3) Для допитливих.

— Що цікавого ви дізналися про працездатність різних людей?

— Розкажіть, на які групи розподіляють людей за годинами працездатності.

Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Практична робота. Вправи на підвищення працездатності (с. 21-22)

— Щоб зберегти високу працездатність, через кожні 30-50 хв занять слід

робити перерву. Вивчіть вправи і виконуйте їх під час фізкультурної паузи.

2. Індивідуальна робота (з мультимедійним супроводом)

— Урахування природних ритмів дає змогу якнайкраще скласти режим

дня і підвищити свою працездатність.

Наприклад, уранці їжа легко перетравлюється і перетворюється на енергію.

Тому, щоб почуватися бадьорим і сильним, не забувай про сніданок.

Найвища працездатність — з 10-ї до 12-ї години. У цей час найкраще

працює мозок. Завдяки цьому ти добре все запам’ятаєш і розв’яжеш задачки.

Приблизно о 13-й годині посилюються процеси травлення. Отже, час обідати.

Після обіду працездатність знижується, тому варто трохи відпочити.

З 15-ї до 18-ї години працездатність знову підвищується. У цей час найкраще

виконати домашні завдання, а після цього — піти на спортивні тренування.

Вечеря має бути легкою, адже надвечір процеси травлення сповільнюються.

Спати бажано лягати о 21-й годині: ти швидко заснеш і добре відпочинеш.

Запам’ятайте! Усе живе підпорядковується природним ритмам.

• Склади свій режим дня з урахуванням природних ритмів.

• Подбай про належне освітлення свого робочого місця.

• Разом із батьками перевір, чи правильно освітлене твоє робоче місце: робочий стіл краще ставити боком до вікна, щоб світло падало зліва, якщо ти

пишеш правою рукою, або справа, якщо пишеш лівою; лампа без абажура

засліплює. Тому обирай лампу з матовим абажуром зеленого або жовтого

кольору.

3. Робота над прислів'ями

• Хто день починає із зарядки, у того всі справи в порядку.

• Хочеш бути щасливим — не будь лінивим.

• Праця людину годує, а лінь — марнує.

• Праця — здоров’я, а лінь — хвороба.

VI. ПІДСУМОК УРОКУ

— Яка праця є фізичною, а яка — розумовою?

— Яка робота є основною для школяра?

— Розкажи про своє робоче місце вдома.

— Як перевірити, чи правильна постава?

— Які вправи потрібно виконувати щодня, щоб бути струнким?

Категорія: Порадник Здоров'ятка | Додав: 19atevs71 (01.10.2018)
Переглядів: 31 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar