Головна » Методична скарбничка » Я у світі » Я у світі |
13.03.2016, 15:54 | |
Тема: Передбачай наслідки своїх вчинків. Мета: навчити учнів бути непримиренними до негативних людських учинків. Вчити розв’язувати прогностичні ситуації «Що трапиться, якщо...». Виховувати бажання завжди і в усьому дотримувати норм моральної поведінки. Обладнання: мультимедійна презентація «Передбачай наслідки…» Хід уроку: I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Фронтальна бесіда — Кого називають правопорушником? — Чи є серед дітей порушники законів? — Як можна назвати дітей, які порушують права інших? III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся більше про правопорушення серед дітей. IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Повідомлення вчителя (з мультимедійним супроводом) — Учені дослідили, що за останні десятиріччя у світі зросла агресія не тільки між дорослими, а й серед школярів. І як наслідок — кількість жор- стоких злочинів. По радіо, з екранів телевізора ми бачимо і чуємо, як під- літки смертельно побили свого однокласника, вчинили крадіжку, вживають наркотики. Сьогодні в Україні в 11 виховних колоніях утримуються близько 3 тис. неповнолітніх дітей. Більшість із них засуджено за крадіжку, нанесення важких тілесних ушкоджень, убивство. Цей факт поставив усіх перед гострою необхідністю вивчити причини виникнення агресії у дітей. — Яку дитину можна назвати агресивною? — Звідки ж беруться агресивні діти? Найчастіше — це діти із неблагополучних сімей, із психічними захворю- ваннями, а також діти з низькими моральними якостями. — Які правопорушення найпоширеніші серед дітей? 2. Робота в групах — Чому люди порушують права іншої людини? Спробуємо встановити при- чини правопорушень. Після обговорення у групах причини правопорушень записують на дошці: 1) погано виховані, низькі моральні якості; 2) жорстокість, агресія; 3) безглузді бажання і вчинки, невміння керувати собою і відповідати за свої вчинки; 4) неблагополучні сім’ї, діти-сироти, діти вулиці; 5) конфлікти з однолітками; 6) погіршення умов життя; 7) незайнятість дітей; 8) сучасний репертуар дитячих театрів, кіно, мультфільмів. 3. Робота за підручником (с. 115–118) Робота в парах Учні читають оповідання «Телефонний тероризм» та виконують завдання на с. 116. Потім читають вірш Євгена Бандуренка «Гнатове виправдання» та вико- нують завдання на с. 118. — Як Гнат ставився до книги? — Що ви йому порадите? 4. Фізкультхвилинка V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Робота в зошиті на с. 31-32 2. Гра «П’ять речень» Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання. VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ — Які знання ви отримали на уроці? — Що таке хуліганство? (Це умисні дії, що грубо порушують громадський порядок і виражають неповагу до суспільства.) — Чи були ви коли-небудь свідками хуліганства? — Чи допускав хтось із вас хуліганські дії щодо інших людей? VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підручник (с. 115–118) - перечитати. | |
Переглядів: 3087 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |