Головна » Методична скарбничка » Я у світі » Я у світі |
08.03.2016, 12:48 | |
Мета: продовжити знайомлення учнів із правовими поняттями, із можливими правопорушеннями серед дітей. Вчити оцінювати приклади позитивного й негативного ставлення до старших і молодших. Виховувати правдивість, бажання дотримувати правил співжиття в суспільстві. Хід уроку: I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. КОНТРОЛЬ І КОРЕКЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ Термінологічний диктант
про Державні символи України…
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся про правопорушення серед дітей. ІV. СПРИЙНЯТТЯ І УСВІДОМЛЕННЯ ЗНАНЬ 1. Повідомлення вчителя — Життя змусило людей установити безліч різних правил, які керують стосунками між людьми. Ми зустрічаємось із ними на кожному кроці. Ти заходиш до школи, і перед тобою на стіні — правила поведінки учнів. Сідаєш у трамвай чи тролейбус — перед тобою правила користування міським транспортом, коротше — правила для пасажирів. Заходиш у кінотеатр і тут свої правила, яких повинні дотримувати глядачі. Дуже суворі правила дорожнього руху. Але існують правила, обов’язкові для всіх громадян країни, ким би вони не були — дорослі чи діти, робітники чи селяни, вчителі чи учні, пішоходи чи пасажири. Це такі правила, що встановлюють порядок у всій державі, правила, за якими живе держава, обов’язки кожного громадянина та його права. Ці правила затверджує найвища влада у країні, а в нашій країні — Верховна Рада України. Називаються такі правила державними законами. Закон — обов’язкове для всіх правило. Ухвалюється і захищається дер- жавою. Головний закон держави — Конституція. Провина — вина; проступок — порушення правил поводження; злочин — проступок, що карається законом. Злочин — суспільно-небезпечна дія з порушенням установлених правил і норм поведінки, яка заподіює людям зло. Правопорушення — це антигромадський учинок, який завдає шкоди суспільству та іншим людям. 2. Робота за підручником (с. 108–115) Учні читають вірш Надії Красоткіної «Як чесним бути?» та виконують за- вдання на с. 109. Потім читають оповідання В. О. Сухомлинського «Хлопці розважаються» та виконують завдання на с. 110. — Поміркуйте, кого та чому один з героїв називає дикунами? Чи погоджу- ється із ним автор? — А ви? Чи повинні хлопці відповідати за свій учинок? Учні читають оповідання «Соромно» та виконують завдання на с. 111. Робота в парах Учні читають оповідання «Бомжик-перевертень» та виконують завдання на с. 115. 3. Фізкультхвилинка V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Гра «Правопорушення, скоєні казковими персонажами або проти казкових персонажів»
— Чи потрібно на вашу думку, карати правопорушника? Обґрунтуйте свої міркування. 2. Робота в зошиті на с. 30. 3. Гра «П’ять речень» Учні в п’яти реченнях формулюють засвоєні на уроці знання. VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ — Які знання ви отримали на уроці? — Які правопорушення найчастіше бувають у нашій школі? — Чому деякі люди стають на шлях правопорушень? VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Підручник (с. 108–115) – повторити визначення. | |
Переглядів: 1775 | Завантажень: 0 | Коментарі: 1 | |
Всього коментарів: 1 | |
| |