Головна » Методична скарбничка » Українська мова » Українська мова 2 клас |
12.02.2018, 18:40 | |
Тема: Поняття про речення. Основні ознаки речення. Поділ тексту на речення (С. 129–130) Мета: формувати компетентність «уміти вчитися» та комунікативну компетентність через з’ясування поняття про речення як одиницю мовлення. Уточнити знання про загальні правила написання речень, розділові знаки в реченнях. Навчати дітей інтонувати кінець речення паузою, встановлювати межі речень в тексті. Розвивати мислення. Виховувати уважність. Обладнання: презентація «Вінні-Пух», фрагмент мультфільму про Вінні-Пуха Перевірка готовності до уроку. Організація робочого місця.
1. Повідомлення Ми розпочинаємо новий великий розділ підручника, що називається «Речення». Сьогодні ми поведемо мову про розповідні речення. Відсьогодні ми будемо навчатися будувати речення, впорядковувати їх, правильно, грамотно списувати. Ми повторимо розділові знаки, які бувають в реченнях, зокрема ті, що слугують для їх завершення. А допомагатимуть нам у цьому різні гості, першим із яких буде всім знайомий казковий ведмедик. 2. Відгадайте загадку (з мультимедійним супроводом) Він веселий і незлобний, Цей хороший дивачок. З ним господар — хлопчик Робін І товариш П’ятачок. До прогулянки він ласий, Є на мед чутливий нюх. Зветься плюшевий балясник, Цей ведмедик... (Вінні-Пух)
1) Прочитайте текст вправи 1. - Чому ведмедик не закінчував речення? (Бо не міг зосередитися, дуже хвилювався, боявся і непокоївся.) 2) Творча робота над реченням А) Доповніть слова Вінні-Пуха так, щоб утворилися речення. Б) Повторення правила: «Речення виражає закінчену думку». 3. Каліграфічна вправа Вв Ві ве ведмедик Вінні-Пух
Фізкультхвилинка-руханка «Ялиночка»
3. Відновлення деформованого тексту (с. 129, вправа 2) – усно, фронтально. - Прочитайте вірш, слова з довідки. - Відновіть вірш. - Поясніть значення підкресленого слова. - Складіть два речення із підкресленим словом «котики»: у значенні цвіт верби та домашні тваринки. (Слайд 5) - Запишіть домашнє завдання.
4. Встановлення меж речень. (с. 129, вправа 3) – коментоване письмо.
1. Робота з мультимедійним тренажером (Слайди 7-16) 2. Гра «Розкажи про речення!» - Який розділ підручника ми почати вивчати на сьогоднішньому уроці? - Яка буква починає речення? - Які розділові знаки можуть завершувати речення? - Чи впливають розділові знаки на мовну інтонацію, речення? Доведіть свою думку на прикладах самостійно придуманих речень. - Поясніть, як вирізнити речення в тексті? - На що слід звертати увагу, щоб правильно написали речення?
С. 129, вправа 2 – списати речення, вставляючи пропущені слова. | |
Переглядів: 764 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |