Головна » Методична скарбничка » Українська мова » Українська мова 2 клас |
24.06.2018, 13:17 | |
Тема: Узагальнення знань учнів про частини мови (С 167) Мета: формувати комунікативну компетентність. Закріпити вивчений матеріал про іменник, прикметник та дієслово. Удосконалювати вміння встановлювати зв'язок слів у реченні та визначати належність слів до відповідних частин мови. Розвивати логічне мислення, пам’ять та увагу, слухо-вимовні навички. Виховувати уважність. Підтримувати прагнення каліграфічно та грамотно переписати. Хід уроку: ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА ЗАВДАНЬ УРОКУ Сьогодні на уроці ми повторимо теми розділу «Слово», пригадаємо усе, що вивчили про частини мови. ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ 1. Каліграфічна вправа Оз ду ух хм мя чер рг рв ий 2. Словникова робота Ознака, духмяний, червоний, черговий. — Які слова означають назви ознак? — Яке з них є назвою предмета? — Назвати послідовно звуки і букви у слові духмяний. 3. Логічна робота зі словами (с. 167, вправа 1 – вилучити зайве слово). 4. Доповнення речень (с. 167, вправа 2 – доповнити речення). 2. Виконання завдань 1) Підкресліть імена людей. Олена Орлик Сашко Сірко Рябуха Сергій Пушок Оксана Роман 2) До назв предметів доберіть ознаки. Сонце, вітер, трава, теплий, яскравий, молодий. 3) До поданих слів допишіть власні назви. Собака..., кінь..., місто..., ріка..., письменник..., товариш..., вулиця... 4) До слів першого рядка доберіть слова із протилежним значенням із другого рядка. • М’який, сумний, глибокий, низький; • Високий, мілкий, веселий, твердий. • Сміятися, мовчати, піднімати;
5) Підкресліть слова, що відповідають на питання який? яка? яке?. Дерев’яна, висота, старе, квітка, маленька, цвях, цегла, цегляний, суниця, зелений, чиста, дощ, зеленіти, світить, низький, глиняний. — Чи є серед записаних слів споріднені? Назвіть їх. V. ПІДСУМОК УРОКУ Тестування 1) Позначити, яка група слів відповідає на питання хто?. а) Кіт, сорока, стіл, хлопчик; б) стіл, вікно, дерево, місто; в) ластівка, Оленка, хлопчик, дідусь. 2) Позначити, яка група слів означає дію предметів. а) Теплий, широкий, білий, зелена; б) стіл, вікно, дерево, місто; в) вчать, малює, учить, поливають. 3) Позначити слова, близькі за значенням. а) Веселитися, сміятися, радіти; б) малий, малятко, малюки; в) тепліти, холоднішати, прохолоджувати. 4) Позначити правильну відповідь. Слова, що означають назви дій, відповідають на питання: а) Який? яка? яке?', б) хто? що?; в) що робить? що зробить? що буде робити?. IV. ПІДСУМОК УРОКУ
| |
Переглядів: 854 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |