Головна » Методична скарбничка » Літературне читання » Літературне читання 4 клас |
01.04.2016, 18:06 | |||||||||
Тема: Перевір свої досягнення Мета: узагальнити знання учнів за розділом «Розповіді про нас самих». Учити порівнювати, співставляти прочитані твори. Розвивати творчі здібності учнів, уміння узагальнювати, висловлювати оцінні судження. Виховувати любов до художнього слова. Хід уроку: І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ Гра «Хто краще?» Учні читають в особах 2 дію п’єси-казки. ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ — Який розділ ми завершили вивчати? Сьогодні ми підведемо підсумки. ІV. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Гра «Чи уважний ти читач?» Тестування 1. Де жив Езоп? а) У Стародавній Греції; б) у Стародавньому Римі; в) у Стародавньому Єгипті. 2. Яка мораль байки «Двоє приятелів і ведмідь»? а) звірі – брати наші менші; б) друзі пізнаються в біді; в) семеро одного не ждуть. 3. Мораллю якої байки є слова «Рука, як кажуть, руку миє»? а) «Котова наука»; б) «Двоє приятелів і ведмідь»; в) «Зозуля й Півень». 4. Як звали хлопчика з байки «Котова наука?» а) Петрусь; б) Павлусь; в) Івась. 5. Скільки років Вовк був старостою? а) 2; б) 3; в) 5. 6. Хто підняв у небо Лисицю? а) Журавель; б) лелека; в) орел. Відповіді: 1а; 2б; 3в; 4а; 5б; 6а. 2. Гра «Хто це сказав?» «Дітоньки любі, не тим цікава байка, що говорить неправду, а тим, що під лушпинням тієї неправди криє, звичайно, велику правду». (І. Я. Франко) «Годі вам брехати та одно другого знічев’я вихваляти!» (Горобець) «І, прикинувшись собакою, підмовляв мене піти з ним на вечорниці» (Овечка) «Чепурися, Лисько! І люди до тебе йдуть, і звірі! Шапочку тобі малинову несуть!» (Ворона) «Правда, далебі! Вже ж недобре лінуватись, до роботи не прийматись — це скажу й тобі...» (Мурко) 3. Фізкультхвилинка 4. «З’єднай назву твору та його автора»
5. Гра «Вгадай героя твору. Назви твір та його автора» Буркотливий, вайлуватий, Ходить лісом дід кошлатий: Одягнувся в кожушину, Мед шукає і ожину. Літом любить полювати, А зимою — в лігві спати. Як зачує він весну — Прокидається від сну. (Ведмідь. Езоп. Байка «Двоє приятелів і ведмідь») Ходить хмуро між дубами, Хижо клацає зубами, Весь, як є,— Жорстока лють, Очі в нього так і ллють. Зачаївся ось, примовк. Грізний звір цей, звісно, ... (Вовк. Неля Шейко-Медведєва. П’єса-казка «Лисиця, що впала з неба») Не князівської породи, А ходить в короні, Не їздець, а зі шпорами, Не сторож, а рано будить. (Півень. Л. І. Глібов. Байка «Зозуля і Півень») Вночі руда дівчина Залізла тихо в двір, Курей перелічила Та й понесла у бір. (Лисиця. Неля Шейко-Медведєва. П’єса-казка «Лисиця, що впала з неба») VІ. ПІДСУМОК УРОКУ Гра «Закінчи речення» Сьогодні на уроці я вчився... Найбільше мені запам’яталося... Урок завершую з ... настроєм. VІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Відповідати на запитання рубрики «Перевір свої досягнення» (с. 134). | |||||||||
Переглядів: 2309 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |