Головна » Методична скарбничка » Майстровиті руки » 3 клас |
09.10.2018, 19:34 | |
м Тема: Орігамі. Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Створення об’ємних виробів технікою орігамі (квіти) Мета: формувати предметну естетичну компетентність. Продовжити вивчення основ техніки оригамі. Навчати виготовляти учнів гілку горобини з використанням техніки ори гамі. Закріпити вміння складати папір та створювати композиції на аркуші. Розвивати навички роботи з папером, дрібну моторику рук. Виховувати позитивні емоції й почуття у процесі пізнавальної діяльності. Обладнання: кольоровий папір (бажано — з обох сторін), ножиці, простий олівець, клей, зразки композицій, мультимедійний додаток Хід уроку: I. Організаційний момент 1. Перевірка готовності до уроку 2. Упорядкування робочих місць II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми згадаємо, що таке оригамі, та будемо працювати, використовуючи цю техніку. 2. Розповідь учителя (з мультимедійним супроводом) — Слово оригамі — японського походження, і складається з двох слів: «ори» — складати і «гамі» — папір. Це засіб створення і конструювання з паперового квадрата, круга, прямокутника різноманітних виробів, іграшок і аплікацій. — Для складання оригамі використовуються малюнки та схеми. Пропоную згадати умовні позначення, що використовуються на цих схемах. 3. Фізкультхвилинка 4. Відгадайте загадку Я гордо голову тримаю, і перед вітром не схиляю. Я жовтий, білий, полум’яний І, наче яблуко, рум’яний. В саду я квітну навесні. Скажи, яке ім’я мені? (Тюльпан) 5. Хвилинка-цікавинка Тюльпан буквально «квітка-тюрбан», «квітка, схожа на тюрбан.» 6. Перегляд тюльпанів у техніці оригамі. 7. Демонстрування та аналіз зразка 1) Інструктаж учителя. 2) Повторення правил безпеки під час роботи. — Пригадайте основні правила роботи з папером. 1. Розклади зручно всі матеріали й інструменти на робочому місці. 2. Якщо працюєш за малюнками, розмісти їх перед очима. 3. Перш ніж прогладити лінію згину, переконайся, що куточки і краї паперу збігаються один з одним. 4. Спочатку натисни пальцями на середині лінії згину, а потім розгладжуй її від середини до країв. 5. Готові паперові фігурки зберігай у спеціальній папці або коробочці. III. Практична робота учнів IV. Виставка та оцінювання робіт учнів V. Підсумок уроку | |
Переглядів: 561 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |