Головна » Методична скарбничка » Математика » Математика 1 клас |
10.10.2016, 20:12 | |
Тема: Число і цифра 6. Порівняння чисел у межах 6. Складання й читання прикладів на додавання за предметними малюнками. Порядкова лічба. Написання цифри 6 с. 26 Мета: ознайомити з утворенням числа 6 і цифрою 6. Навчити писати цифру 6, порівнювати числа в межах 6. Продовжувати формувати вміння складати й читати вирази на додавання. Розвивати увагу, логічне мислення. Виховувати позитивне ставлення до предмета. Обладнання: цифри від 1 до 6, презентація. ХІД УРОКУ: І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ІІ. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ
2. Гра "Вітерець-пустунець" Ведмедик додавання вчив, Малинки-ягоди лічив. Усе як слід порахував І на листочках записав. Аж тут з’явився вітерець, Усе розкидав, пустунець! Давайте допоможемо ведмедику знайти значення до виразів. ІІІ. ОПРАЦЮВАННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Хто найшвидше відповість, Скільки всіх тут білок? (Шість.)
Цифра 6 — внизу кружечок, Зачепивсь він за гачечок. Ніжок шестеро в жука, А сніжинка — ось яка! В неї також шість кінців — Шість чарівних промінців!
ІV. Фізкультхвилинка V. РОЗВИТОК І ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
Бегемотики в ставку Досхочу купалися. Троє зліва, троє справа — Плавали, плескалися. Хто нам швидше відповість, Скільки всіх було їх? (Шість.) Записуємо рівність: 3 + 3 = 6. 1. Лічба у межах 6 (вправа 4 на с. 26)
Жучок пройшовся по базару, Купив чобіт червоних пару. Подумав, щось порахував І пару жовтих ще придбав, А потім ще й зелених пару. Летів, як світлофор, з базару! А загадка вам ось така: То скільки ж ніжок у жука? — Як ви дізналися? Логічна вправа. Вставте число. □ >3 □ <6 Які числа підходять?
VI. ПІДСУМОК УРОКУ Бесіда.
| |
Переглядів: 669 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |