Головна » Методична скарбничка » Природознавство » Природознавство 2 клас |
21.03.2018, 19:29 | |
Мета: Розширити та уточнити знання учнів про різноманітність тварин лісу, умови їх проживання влітку. Навчати самостійно здобувати й опрацьовувати інформацію, наводити приклади. Розвивати спостережливість, мислення дитини, увагу, пам'ять, творчі зді-бності,кмітливість. Виховувати почуття вдячності природі, шанобливе ставлення до тварин, уміння злагоджено працювати в парах і групax. Обладнання: презентація «Тварини лісу». ХІД уроку: ІІ. КОНТРОЛЬ І КОРЕКЦІЯ НАВБУТИХ ЗНАНЬ 1. Інтерактивна вправа «Мікрофон»
2. Робота «Довідкового бюро» Іван-чай — унікальна лікарська рослина, відома впродовж століть: справжня природна комора й домашня аптечка! У ньому є більшість відомих хімічних елементів, вітамін В. А вітаміну С в- рослині більше, ніж у лимоні! Ще там є білок, який дає організму енергію. Іван-чай надає сили, за його допомогою лікують головні болі, він чудово заспокоює нерви, нормалізує сон. Ним лікують застудні хвороби, органи травлення та навіть рак. Чай із цієї рослини дуже корисний. Його можна давати навіть немовлятам. Звіробій вважають лікарською рослиною від 100 хвороб. У давні часи говорили про те, що, потрапляючи в організм, звіробій сам знаходить «слабкі» місця та починає лікувати там, де це найбільше необхідно. Рослина сприятливо впливає на всі системи організму. Дзвоники квітнуть протягом тижня. У їхніх квітках нерідко ночують дрібні комахи. Уночі всередині квітки температура вища, ніж температура навколишнього повітря. III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ Гра «Детективи» Поміркуйте та скажіть: хто заховався в цих формулах? З + АН - Н + ЄЦЬ (Заєць) БІС — С + Л + КА (Білка) ДО - О + ЯТ + ЕЛ (Дятел) МУ + РУ - У +. АХИ (Мурахи)
- Які з них — звірі? - Які ще групи тварин тут наявні? IV. ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ V. СПРИЙНЯТТЯ ТА УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ 1. Робота з підручником Опрацюйте текст на с. 124—126 підручника. Фізкультхвилинка 2.Завдання Розкажіть про тварину лісу, користуючись своєю таблицею, за планом (с. 126 підручника). VІ. ОСМИСЛЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ 1. Гра «Карусель запитань» Дайте відповіді на запитання. Поясніть свої відповіді.
2.Робота в зошиті на с. 47 Учні виконують завдання робочого зошита за відповідною темою. VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ Підсумкова бесіда
VІІІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
| |
Переглядів: 1055 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |