Головна » Методична скарбничка » Виховна робота » Виховна робота |
[ Викачати з сервера (1.53 Mb) ] | 02.05.2017, 10:50 |
Тема: Чи розуміють тварини одна одну? Мета: Ознайомити учнів з різноманітними випадками спілкування тварин у природі. Вчити учнів розрізняти звуки тварин. Розвивати увагу, мислення, пам'ять. Виховувати бажання бути для тварин другом та прагнути відкривати нові таємниці природи. Список використаних джерел:
Обладнання: мультфільм «Рукавичка», презентація PowerPoint «Мова тварин», аудіозаписи звуків домашніх тварин, відео «Птахи-імітатори». Хід заняття
1.1. Організаційний момент 1.2. Перегляд фрагменту мультфільму «Рукавичка» – Ви знаєте, я ще з дитинства дуже люблю дивитися мультфільми. Мій улюблений мультфільм – «Рукавичка». Давайте переглянемо його разом. 1.3. Постановка проблеми – Скільки тварин вмістилося у рукавичці. Назвіть їх по-порядку. – Діти. А ви ніколи не задумувалися, як такі різні тваринки зуміли порозумітися? Як вони спілкувалися? – Як ви гадаєте, чи однакова у них була мова? 1.4. Оголошення теми заняття – Сьогодні ми з вами поговоримо про мову тварин. Ви дізнаєтесь, що допомагає тваринам спілкуватися та розуміти одна одну.
2.1. Розповідь з мультимедійним супроводом Тварини можуть спілкуватися не тільки за допомогою звуків, а й зміни забарвлення, запахів, міміки, жестів, рухів та навіть вогників. Я розповім вам про «мову» деяких диких тварин, що живуть поряд із нами.
А зараз давайте повторимо рухи домашньої тваринки – качечки. 2.2. Фізкультхвилинка-руханка «Качечка» Вийшла качечка із двору. Підняла крильцята вгору. Нахилилась, добре вмилась. Вліво, вправо подивилась. Крильця в боки узяла І до двору знов пішла. 2.3. Бесіда за змістом почутого – Про поведінку яких диких тварин ви щойно почули? – Про яких комах я розповів? Про яких риб? – Про «мову» яких звірів ви дізналися? 2.4. Гра «Відгадай, чий голосок?» – А зараз давайте пограємо у цікаву гру «Відгадай, чий голосок?» Ви будете слухати голоси домашніх тварин та визначати, яка тварина ці звуки для вас приготувала (Собака, кіт, півень, індик, гусак, кінь). 2.5. Перегляд відео «Птахи-імітатори» Деякі тварини вміють копіювати (наслідувати, імітувати) голоси інших тварин і навіть людей. Перегляньте відео і дізнайтеся, хто такі птахи-пересмішники. 2.6. Проблемне запитання – Діти. Скажіть, будь ласка, навіщо людині потрібно розуміти поведінку та мову тварин? Запам’ятайте, це для того, щоб:
3.1. Підведення підсумків заняття – Про що ж ми сьогодні говорили на занятті? – Що вам найбільше запам’яталося? – Про що ви розповісте батькам? – Що ви зрозуміли? На цьому наше заняття закінчене. До побачення. | |
Переглядів: 684 | Завантажень: 5 | |
Всього коментарів: 0 | |