Вівторок, 16.04.2024, 09:21
Вітаю Вас, Гість
Головна » Джерело ідей » Для батьків

Вправи для розвитку уваги та довільності

Розвиток уваги. Приклади корекційних вправ

  1. Плескання.

Діти вільно пересуваються кімнатою. Коли вчитель плескає в долоні один раз, вони мають присісти (сказати «зірка»), два рази — зробити «ластівку» (сказати «цвях»), три рази — встати з піднятими прямими руками (сказати «печиво») і так далі.

  1. Чотири стихії.

Діти сидять або стоять у крузі. Вчитель домовляється з ними, що коли він каже слово «земля», всі мають опустити руки вниз (або присісти), сказати слово, що стосується землі (наприклад, трава) та зобразити змію. На слові «вода» потрібно витягнути руки

вперед, зобразити хвилі, та сказати, наприклад, слово «водоспад». На слові «повітря» — підняти руки догори (зобразити пташку, сказати «сонце»). На слові «вогонь» — покрутити зап’ястями (повернутися кругом, зобразити вогнище).

  1. Риба, птиця, звір.

Ведучий (спочатку дорослий) по черзі вказує на кожного учасника й каже: «Риба, птиця, звір, риба, птиця…». Той гравець, на якому зупиниться ведучий, повинен швидко (ведучий рахує до трьох) назвати (у цьому випадку) птицю. Названі тварини не мають повторюватися. Якщо відповідь правильна, учасник продовжує грати, якщо ні — вибуває. Ця гра може проводитися в різних варіантах, коли діти називають, наприклад, квітку, дерево, фрукт.

4 .Хто літає?

Учасники сідають півколом, ведучий називає предмети. Якщо предмет літає — учасники піднімають руки, якщо не літає — руки опущені. Коли ведучий свідомо помиляється, учасникам необхідно своєчасно утриматися й не підняти руки.

5. Хто плаває?

Учасники сідають на підлозі півколом, ведучий називає предмети. Якщо предмет плаває — учасники піднімають руки, якщо не плаває — руки опущені. Коли ведучий свідомо помиляється, учасникам необхідно своєчасно утриматися й не підняти руку.

Розвиток довільності. Приклади корекційних вправ

  1. Гра «Ґудзик».

Грають дві людини. Перед ними лежать два однакових набори ґудзиків, жоден ґудзик не повторюється. У кожного гравця є ігрове поле — квадрат, розділений на клітини. Той, хто починає гру, виставляє на своєму полі 3 ґудзики. Другий гравець повинен

подивитися й запам'ятати, де лежить який ґудзик. Після цього перший гравець закриває своє ігрове поле листком паперу, а другий повинен повторити розташування ґудзиків на власному полі.

  1. Дзвінке слово.

Діти стоять в крузі й по черзі називають числа. Заборонені числа з цифрою п’ять.

Замість цього дитина має плеснути в долоні, або зробити інший жест, який задає ведучий.

  1. Заборонений рух.

Вчитель каже: «Зроби як я» і при цьому демонструє різні рухи. Діти мають їх повторювати, тільки якщо вчитель додає слово «Будь ласка», або якщо рух не заборонений. Замість забороненого руху треба або не рухатись, або зробити його

навпаки (опустити руки, якщо вчитель їх підняв).

  1. Зламаний робот.

Вчитель дає інструкції, а дитина повинна робити все навпаки. Тобто, якщо вчитель говорить «зроби крок вперед», учень робить крок назад.

Категорія: Для батьків | Додав: 19atevs71 (20.01.2019)
Переглядів: 462 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar