Середа, 08.05.2024, 06:00
Вітаю Вас, Гість
Головна » Джерело ідей » Педагогічні поради

Бліц-тест визначення способів пізнання у дорослих

БЛІЦ-ТЕСТ

«ВИЗНАЧЕННЯ СПОСОБУ ПІЗНАННЯ

У БАТЬКІВ І ВИХОВАТЕЛІВ»

Визначте характеристики, які притаманні вам найбільше. Підбийте підсумок і порівняйте резуль­тат. Ви можете з’ясувати, що більшість ваших від­повідей відносяться не лише до одного, але й до двох або навіть трьох способів пізнання. Установіть пріоритетні способи вашого пізнання і таким чином визначте тип, до якого належите ви,— щоб краще зрозуміти свою дитину.

1. Спілкування. Під час розмови...

•                     ...Я уважно розглядаю співрозмов­ника.

•                     ...Я віддаю перевагу спостережен­ням, а не розмовам.

•                     ...Я розмовляю простою мовою

Глядач

(візуал)

•                     ...Я вважаю себе добрим слухачем.

•                     ...Я люблю поговорити, я бага­тослівний.

•                     ...Я віддаю перевагу усному спілку­ванню, маю великий словниковий запас

Слухач

(аудіал)

•                     ...Під час розмови часто доторка­юсь до співрозмовника.

•                     ...Я часто висловлюю емоції з допомогою жестів.

•                     ...Іноді не можу підібрати потрібне слово

Діяч

(кінесте-

тик)

2. У вільний час...

• ...Я віддаю перевагу іграм, напри­клад лото.

Глядач

(візуал)

...Мені подобається дивитися відео та телебачення.

• ...Мені подобається малювати, робити щось своїми руками

Глядач

(візуал)

•                     ...Мені подобаються ігри з усними запитаннями—відповідями.

•                     ...Я люблю слухати платівки, аудіо- записи, читати.

•                     ...Я люблю розмовляти з друзями, писати листи

Слухач

(аудіал)

•                     ...Мені подобаються фізичні навантаження, заняття спортом.

•                     ...Мені подобається грати у хокей, футбол і брати участь у інших спортивних змаганнях.

•                     ...Мені подобається танцювати і плавати

Діяч

(кінесте-

тик)

3. Моторика. Щодо мого фізичного стану, то я думаю...

•                     ...У мене значно краще розвинені малі м’язи, ніж великі.

У мене добре розвинені кисті рук.

•                     ...Мені подобаються видовищні види спорту

Глядач

(візуал)

•                     ...У мене погана координація рухів.

•                     ...Я уникаю занять спортом

і всіляких розваг, що потребують активної рухливості

Слухач

(аудіал)

•                     ...Я добре координований.

•                     ...Мені подобається бути на свіжо­му повітрі, люблю туризм

і риболовлю

Діяч

(кінесте-

тик)

4. Емоції. Емоційно...

•                     ...Я стриманий і намагаюсь не демонструвати свої почуття.

•                     ...Мені не до вподоби емоційні сплески оточуючих

Глядач

(візуал)

•                     ...Я можу словами виразити свої емоції і люблю розповідати про свої почуття.

•                     ...Яз розумінням ставлюся до почуттів і проблем інших людей, можу їх вислухати

Слухач

(аудіал)

•                     ...Я досить нетерплячий і легко впадаю у відчай. Почуття мене тур­бують, але я намагаюся їх аналізу­вати.

•                     ...Я легко починаю плакати або сміятися. Мене часто кидає з одно­го емоційного стану в інший

Діяч

(кінесте-

тик)

5. Пам’ять. Згадуючи, я...

• ...Занотовую те, що потрібно буде згадати потім, і вважаю, що кон­спекти необхідні.

...Малюю в уяві картини. ...Підкреслюю важливі місця, коли переглядаю друковані матеріали

Глядач

(візуал)

•                     ...Уголос повторюю те, що мені треба запам’ятати.

•                     ...Розмовляю сам із собою і навіть чую свій внутрішній голос.

•                     ...Іноді записую матеріали на плівку

Слухач

(аудіал)

•                     ...Запам’ятовую краще події, ніж слова, що написано або вимов­лено.

•                     ...Складно формую візуальні обра­зи, тому мені важко відтворювати факти.

•                     ...Програю ситуацію для того, щоб запам’ятати її. Іноді мені важко зрозуміти значення того, що напи­сано або вимовлено

Діяч

(кінесте-

тик)

6. Робота. На роботі...

•                     ...Мені потрібно багато місця, я не люблю сидіти близько до інших. Мені краще працюється наодинці.

•                     ...Я користуюсь планом роботи, займаючись справами.

•                     ...Я наполягаю на виконанні порядку денного на нарадах

Глядач

(візуал)

•                     ...Мені подобається товариство, я не люблю працювати один. Люблю обговорювати ідеї з оточу­ючими.

•                     .. .Під час роботи я розмовляю сам до себе.

•                     .. .Мені подобаються ділові зустрічі, подобається обговорювати пробле­ми, вислуховувати думку оточуючих

Слухач

(аудіал)

• ...Мені подобається знаходитися

 

в товаристві, але при цьому я не

 

вважаю за необхідне розмовляти.

 

Я люблю працювати в колективі.

• ...Мені важко вкладатися з вико­нанням роботи у встановлений строк.

Діяч

(кінесте-

тик)

• ...Я намагаюся уникати будь-яких

 

зустрічей і нарад, оскільки мені

 

важко сидіти і концентруватися

 

М. П. Андрусенко, С. В. Пєхарєва, Н. А. Горошко

Категорія: Педагогічні поради | Додав: Lightning (20.12.2014)
Переглядів: 601 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar